Tulostettava versio Tulosta

CROWNE PLAZA HELSINKI MUKAAN K-PLUSSA -OHJELMAAN

Kanta-asiakasohjelma K-Plussa ja Restel Oy aloittavat yhteistyön

K-Plussa-verkosto laajenee, kun K-Plussa-kanta-asiakasohjelma ja Restel Oy käynnistävät yhteistyön 1.5.2010, jolloin K-Plussa-pistesaldoa voi kerryttää myös Restelin 200 ravintolasta ja 47 hotellista eri puolilla Suomea. Kaiken kaikkiaan uusi yhteistyö tarjoaa asiakkaille noin 250 uutta mahdollisuutta kerätä K-Plussa-pisteitä. 

K-Plussa kanta-asiakasohjelma toimii Restelin YkkösBonus-kanta-asiakasjohjelman rinnalla 1.5. alkaen. Näin pystymme tarjoamaan niin vanhoille kuin uusillekin asiakkaillemme lisäetuja ja sitä kautta pystymme parantamaan myös omaa kilpailukykyämme. Tulemme edelleen myös panostamaan YkkösBonus-järjestelmän kehittämiseen ja tarjoamme YkkösBonus-asiakkaillemme jatkossakin kilpailukykyisiä etuja.

– Restelin kanssa käynnistyvä yhteistyö laajentaa merkittävästi K-Plussan ravintolaverkostoa. Pystymme uuden yhteistyön myötä tarjoamaan asiakkaillemme valtakunnallisesti kattavan K-Plussa-verkoston myös ravintolapalveluissa. Tähän saakka yhteistyökumppanuutemme ravintolamaailmassa ovat olleet melko paikallisia ja siten vain rajallisen asiakaskunnan hyödynnettävissä. Lisäksi uudella yhteistyöllä vahvistamme K-Plussan olemassa olevaa hotelli- ja kylpyläverkostoa yhä useammalle paikkakunnalle. Restel-verkoston myötä K-Plussan palveluita tarjotaan jo yli 3 000 ostopaikassa eri puolilla Suomea. Mitä enemmän asiakkailla on käytössä K-Plussa-pisteitä kerryttäviä paikkoja, sitä helpompaa on kasvattaa kokonaisuudesta saatavaa etua, varatoimitusjohtaja Tapio Näveri K-Plus Oy:stä toteaa. 

– Olemme Restelissä erittäin tyytyväisiä K-Plus Oy:n ja Restel Oy:n väliseen  yhteistyösopimukseen. Tämä sopimus tuo K-Plussa-asiakkaiden käyttöön monipuolisen ja elämyksellisen lisän – noin 200 ravintolan ja  47 hotellin palvelut Suomessa. Sopimus on strategisesti hyvin merkittävä Restel Oy:n ravintola-, hotelli- ja kylpylätoiminnalle. Me Restelissä uskomme, että tämä yhteistyö parantaa kilpailukykymme ja tarjoaa asiakkaillemme uusia houkuttelevia vaihtoehtoja, kertoo Restel Oy:n toimitusjohtaja,
kauppaneuvos Ralf Sandström.

K-Plussa-pisteitä kertyy kaikesta kuluttaja-asiakkaana Restel Oy:n ja sen tytäryhtiöiden omasta liiketoiminnasta tehdyistä ostoista. Pisteitä kertyy mm. ravintolaruokailuista ja -juomista, hotellimajoituksesta sekä kylpyläpalveluista. K-Plussa-pistesetelit käyvät maksuvälineinä kaikissa K-Plussa-yhteistyön piiriin kuuluvissa Restel Oy:n toimipaikoissa.

K-Plussa-yhteistyön ulkopuolelle jäävät Shell-liikenneasemien yhteydessä toimivat Helmi Simpukka -ravintolat, Veikkauksen ja RAY:n tuotteet, lahjakorttien ostaminen sekä ulkopuolisten yrittäjien tuottamat terveyspalvelut kylpylöissä ja ravintolapalvelut Holiday Inn Helsinki - Messukeskus ja Crowne Plaza Helsinki -hotellissa.

Lisätietoja:

toimitusjohtaja, kauppaneuvos Ralf Sandström, Restel Oy, puh. (09) 733 5300
varatoimitusjohtaja Tapio Näveri, K-Plus Oy, puh. 01053 37170

K-Plussa on Suomen laajin ja monipuolisin kanta-asiakasohjelma, joka tarjoaa asiakkailleen etuja  jo yli 3 000 ostopaikasta ja yli 40 yhteistyökumppanilta. K-Plussa-kortteja on yli 3,5 miljoonalla suomalaisella yli kahdessa miljoonassa taloudessa. Lisätietoja osoitteesta www.plussa.com.

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.

(Tiedote 15.4.2010)